کد خبر : 89121
تاریخ انتشار : جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۲۱
0 بازدید

همراهی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس در پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»

همراهی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس در پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، در راستای حمایت از طرح‌های ملی توسعه پایدار و مدیریت بهینه مصرف انرژی، علیرضا امیری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس در دیدار با نواب قائدی مدیرعامل برق منطقه ای استان به پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» پیوست. هدف اصلی این پویش که با

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، در راستای حمایت از طرح‌های ملی توسعه پایدار و مدیریت بهینه مصرف انرژی، علیرضا امیری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس در دیدار با نواب قائدی مدیرعامل برق منطقه ای استان به پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» پیوست.

هدف اصلی این پویش که با مشارکت نهادهای مختلف کشور در حال اجراست، ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش فشار بر شبکه برق کشور در ماه‌های گرم سال است. شعار «۲۵ درجه» بر این اصل استوار است که با تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی بر روی ۲۵ درجه سانتی‌گراد، علاوه بر کاهش چشمگیر مصرف برق، سلامت انسان و محیط زیست نیز حفظ می‌شود.

امیری با تأکید بر مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در برابر بحران‌های انرژی، اعلام کردند: «پیوستن به این پویش، نشان‌دهنده تعهد ما به مدیریت هوشمندانه منابع است.

وی افزود: نه تنها در بخش اداری، بلکه در تمامی زیرساخت‌های تحت مدیریت، تلاش می‌کنیم با رعایت استانداردهای مصرف انرژی، در این حرکت ملی و همدلانه مشارکت فعال داشته باشیم.

این پویش با هدف ایجاد یک تغییر رفتار جمعی، از تمامی شهروندان و سازمان‌ها دعوت می‌کند تا با استفاده از راهکارهای ساده اما مؤثر، در کاهش مصرف انرژی سهیم باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.