کد خبر : 88780
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ - ۱:۲۰
0 بازدید

نظارت بر شرکت‌های سواری کرایه هرمزگان

نظارت بر شرکت‌های سواری کرایه هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، پرویز کرمی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در نشست تخصصی کمیسیون ماده ۱۲ که بیست و پنجم خرداد ۱۴۰۵ در بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، پرویز کرمی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در نشست تخصصی کمیسیون ماده ۱۲ که بیست و پنجم خرداد ۱۴۰۵ در بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه صیانت از حقوق مسافران اولویت اصلی این اداره کل است، گفت: در این نشست عملکرد ناوگان سواری کرایه از منظر رعایت استانداردها و مقررات صنفی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.

کرمی افزود: با حضور رئیس حراست اداره کل و سایر اعضای کمیسیون، پرونده‌های ارجاعی به دقت بررسی و تصمیمات انضباطی لازم بر اساس آیین‌نامه‌های کمیسیون ماده ۱۲ اتخاذ شد.

وی با اشاره به لزوم تداوم روند نظارت‌های مستمر میدانی و اداری در سطح استان، تصریح کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل مکلف به پایبندی کامل به ضوابط ابلاغی هستند و هرگونه کوتاهی در کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران با برخوردهای قانونی لازم مواجه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.